Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
Τουριστικό Πλήγμα: Ακύρωση 500.000 Προγραμματισμένων Αφίξεων Στα Λιμάνια

Τουριστικό Πλήγμα: Ακύρωση 500.000 Προγραμματισμένων Αφίξεων Στα Λιμάνια

Διαφήμιση

Μέχρι το Φεβρουάριο ακυρώθηκαν περίπου 500.000 προγραμματισμένες αφίξεις στα ελληνικά λιμάνια ή το 10% της συνολικής κίνησης για το 2016, εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης.

Οι εικόνες που μεταδίδονται στο εξωτερικό το τελευταίο διάστημα, με τους δεκάδες χιλιάδες πρόσφυγες να έχουν εγκλωβιστεί στη χώρα μας και τη διαμονή τους σε κέντρα που πολλές φορές δεν παρέχουν ούτε τα βασικά για να καλύψουν τις ανάγκες τους, έχουν δημιουργήσει ένα  κύμα ανησυχίας στους μεγάλους ομίλους κρουαζιέρας.

Σύμφωνα μάλιστα με επιστολή της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων (ΕΕΚΦΝ) προς στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά, η Ελλάδα θα βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας τους κατά τη διάρκεια των forum, αλλά και των συζητήσεων που θα διεξαχθούν στη SeaTrade Maiami.

Η Ελλάδα αποτελεί κύριο στόχο για την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο, αφού οι άλλοι τοπ προορισμοί της περιοχής θεωρούνται «απαγορευμένες ζώνες» για τα κρουαζιερόπλοια για λόγους ασφαλείας, αλλά ο κίνδυνος να χάσουμε ακόμα περισσότερα πλοία και δρομολόγια είναι ορατός.

Σύμφωνα με την ΕΕΚΦΝ, αν δεν αλλάξει κάτι, μετά την AIDA που ακύρωσε περισσότερα από 50 calls στην Ελλάδα, θα ακολουθήσουν και άλλες αποδρομολογήσεις κρουαζιερόπλοιων από την περιοχή μας, τα οποία θα αναζητήσουν πιο φιλόξενα λιμάνια.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια να κερδίσουμε το στοίχημα αναμένεται να παίξει και η Cosco, η οποία θα βρίσκεται με αντιπροσωπεία της στο Μαϊάμι.

Οι Κινέζοι αναμένουν να αναλάβουν το πηδάλιο του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά στο τέλος Ιουνίου και θέλουν να τρέξουν τη σεζόν με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, ώστε από το 2017 να αρχίσουν να εδραιώνουν το μεγάλο λιμάνι της χώρας σαν home port.

Ήδη η Carnival, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο, θα φέρει για πρώτη φορά κρουαζιερόπλοιο να κάνει home port από τη χώρα μας.

Σε πέντε απόπλους θα παραλάβει 30.000 επιβάτες, νούμερο εξαιρετικά μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα, όταν όλο το home port από τον Πειραιά φτάνει περίπου τις 250.000 ανθρώπους ετησίως.

Η Ελλάδα αποτελεί κύριο στόχο για την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο, αφού οι άλλοι τοπ προορισμοί της περιοχής θεωρούνται «απαγορευμένες ζώνες» για τα κρουαζιερόπλοια για λόγους ασφαλείας, αλλά ο κίνδυνος να χάσουμε ακόμα περισσότερα πλοία και δρομολόγια είναι ορατός.

analitis.gr

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων