Σκέφτεσαι να αγοράσεις Tesla; 5 λόγοι που θα σε κάνουν να το ξεχάσεις για πάντα! (Εικόνες)
Γιώργος Μαυρίδης
Είναι επαναστατικά, αλλά η αλλαγή έρχεται πάντα με προβλήματα… Στην περίπτωση της Tesla, αυτά τα προβλήματα ταλαιπωρούν τους αγοραστές εδώ και χρόνια!
Αδιαμφισβήτητα, σχεδόν όλα τα οχήματα της Tesla αποτελούν το επίκεντρο της ηλεκτροκίνησης σήμερα. Αν και έχουν καταφέρει να κυριαρχήσουν στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, πρωτοπορώντας και στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, πολλοί αγοραστές έχουν εκφράσει έναν αριθμό ποικίλων παραπόνων για αυτά.
Για να δούμε λοιπόν πέντε λόγους που δεν πρέπει να αγοράσετε Tesla.
Πρόσφατες Ανακλήσεις
Και ποιος δεν έχει μάθει για τις πρόσφατες μαζικές ανακλήσεις πολλών αυτοκινήτων της αμερικανικής εταιρείας εξαιτίας κάποιων δυσλειτουργιών σε διάφορα συστήματα του αμαξιού, από την αυτόνομη οδήγηση μέχρι τα ελαστικά. Περισσότερα από 500 χιλιάδες οχήματα ξανά βρέθηκαν στα εργοστάσια που παράχθηκαν για να διορθωθούν.
Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα αφορούν την λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας, το καπό και και πορτ μπαγκάζ. Ως αποτέλεσμα, πολλοί ανησυχούν για την ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων, η οποία γενικά δεν θεωρείται πως αποτελεί το δυνατό στοιχείο της μάρκας.
Ακριβή Αντικατάσταση Μπαταρίας
Η αλήθεια είναι πως η αντικατάσταση της μπαταρίας, ενός από τα σημαντικότερα και ακριβότερα εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος, είναι κοινό πρόβλημα σε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όχι μόνο στα Tesla. Έτσι όντας καθαρόαιμα ηλεκτρικά, τα αμάξια του Ίλον Μασκ υποφέρουν και αυτά από το ίδιο ζήτημα.
Για να καταλάβετε για τι ποσά μιλάμε, το ποσό συνήθως ξεπερνάει τα 20 χιλιάδες ευρώ, ωστόσο το κόστος σίγουρα ποικίλει μεταξύ των μοντέλων της εταιρείας και της αντικαταστάτριας μπαταρίας. Να αναφέρουμε επίσης πως οι μπαταρίες της Tesla λέγεται πως επιδεικνύουν μακροζωία περίπου 8 ετών.
Ακρίβυνε το Ρεύμα!
Όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα Tesla ήταν πραγματικά μία ελκυστική ευκαιρία για όσους ήταν διατεθειμένοι να «επενδύσουν» ένα μεγάλο ποσό για ένα όχημα που θα τους έσωζε αρκετά χιλιάδες ευρώ -μακροπρόθεσμα φυσικά- σε καύσιμα όπως η βενζίνη ή το πετρέλαιο.
Όμως, από τότε που οι τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος εκτινάχθηκαν, το κόστος φόρτισης των Tesla αυξήθηκε αρκετά. Για να μην αναφέρουμε τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι κοστολογούν το ηλεκτρικό ρεύμα ακόμη ακριβότερα.
Σταθμοί Φόρτισης < Πρατήρια Καυσίμου
Και τώρα που αναφέραμε την φόρτιση, εννοείται πρέπει να τονίσουμε την έλλειψη ενός πλήρους δικτύου φορτιστών κατά μήκος κύριων δρόμων και οδών του εθνικού οδικού δικτύου της Ελλάδας. Εννοείται πως η αυτονομία των Tesla επαρκεί σχεδόν πάντα για κάλυψη αποστάσεων εντός της πόλης μας, ωστόσο τα πράγματα δυσκολεύουν όταν οργανώνονται ταξίδια ή μεγάλες διαδρομές.
Σίγουρα τα επόμενα χρόνια οι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων θα πληθύνουν, αλλά μέχρι στιγμής ελλείψεις υπάρχουν και θα υπάρχουν για μεγάλο διάστημα.
Μικρότερη Μακροζωία Ελαστικών
Επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν ταχύτερη επιτάχυνση συγκριτικά με οχήματα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα ελαστικά τους τείνουν να φθείρονται γρηγορότερα.
Ως αποτέλεσα χρειάζονται ταχύτερη αντικατάσταση συγκριτικά με συμβατικά οχήματα, γεγονός που επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την λίστα της περίπλοκης συντήρησης που χρειάζεται ένα Tesla (ή η πλειοψηφία των ηλεκτρικών οχημάτων).
pentapostagma.gr