Protec – Hellas/BluechemGroup Καύση και υπερθέρμανση βαλβίδων
Τα σημεία του θαλάμου καύσης που θερμαίνονται περισσότερο είναι πρωτίστως οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής , που δέχονται ιδιαίτερη πίεση κατά την διάρκεια της καύσης: στις 3,000 στροφές/λεπτό, χρειάζεται να ανοίξουν και να κλείσουν 25 φορές το δευτερόλεπτο (4χρονος κινητήρας), εκτίθενται σε μαζικές αυξήσεις πιέσεων και έρχονται σε επαφή με αέρια θερμοκρασίας άνω των 1000°C.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο η πίεση των βαλβίδων εξαγωγής είναι πολύ μεγάλη, καθώς απορροφούν έντονη θερμότητα μεγάλης έκτασης κατά την εξώθηση των καυσαερίων.
Μπορούν να φτάσουν σε θερμοκρασίες μεταξύ 600 °C και 800 °C (οι βαλβίδες εισαγωγής 300 °C με 500 °C).
Συμβουλή: Προκειμένου να προστατέψετε τις βαλβίδες ενάντια στις υψηλές πιέσεις, συνιστούμε τα Nano Engine Protect & Seal και Oil Booster.
Το πρώτο θωρακίζει με ένα πρόσθετο προστατευτικό στρώμα Νανοτεχνολογίας και το δεύτερο ενισχύει τις υπάρχουσες ιδιότητες του λιπαντικού.
Οι παραπάνω οι επιδράσεις μπορούν να παρομοιαστούν με έναν ακροβάτη που θέλει να αυξήσει την προσωπική του ασφάλεια, οπότε είτε χρησιμοποιεί παχύτερο σχοινί (Oil Booster) είτε ένα δίχτυ ασφαλείας (Nano Engine Protection).