1/6/2017 Μια απάντηση για τον έλεγχο των ΚΕΔΑΚ
Σωρεία δημοσιευμάτων πάλι για την έξαρση του λαθρεμπορίου καυσίμων μετά την απάντηση του κυρίου Σταθάκη για τη μείωση των ελέγχων από τα ΚΕΔΑΚ εξαιτίας της μείωσης των μπόνους σε αυτά ανά έλεγχο. Μάλλον κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά, δηλαδή για να κάνει το δημόσιο ελέγχους πρέπει να πάρουν κάποιοι μπόνους;
Οι άλλες υπηρεσίες όπως τελωνείο, διεύθυνση μετρολογίας, οικονομική αστυνομία δεν υπάρχουν; Ή μήπως και αυτοί πρέπει να έχουν μπόνους για να κάνουν τη δουλειά τους; Επί πλέον οι έχοντες τη νομοθετική εξουσία ( οι κυβερνήσεις) έχουν κάνει τη δουλειά τους; Δηλαδή έχουν το επαρκές νομοθετικό οπλοστάσιο ώστε οι παραβάτες να τιμωρούνται με ποινές αντάξιες της παραβατικότητας που επιδεικνύουν ή βάζουνε πρόστιμα για αστείες παραβάσεις μόνο και μόνο για να υπάρχουν καταγεγραμμένες παραβάσεις π.χ σύστημα ΗΦΑΙΣΤΟΣ;
Θα επαναλάβουμε ότι η πολιτεία έδωσε το δικαίωμα σε οποιαδήποτε επιχείρηση που έχει έστω και ένα όχημα να διαθέτει δεξαμενή και αντλία χωρίς απολύτως καμία υποχρέωση να τη δηλώσει, που σημαίνει ότι άγνωστες για τα ΚΕΔΑΚ εγκαταστάσεις διακινούν καύσιμα, αυτές πως θα τις ελέγξουν; Ποιος προμηθεύει αυτές τις εγκαταστάσεις; Μήπως αυτοί που έβαλαν το χεράκι τους για να γίνει νόμος αυτό το έκτρωμα που είναι πηγή παραβατικότητας και που δεν αναφέρονται ποτέ σε αυτές;
Όλα τα καύσιμα διακινούνται με βυτιοφόρα χωρίς να έχει θεσμοθετηθεί καμία σοβαρή διάταξη ελέγχου αυτών, άραγε γιατί; Με βυτιοφόρα διακινείται και το υγραέριο κίνησης το οποίο νοθεύεται, κλέβεται και είναι προϊόν λαθρεμπορίου, ποιές είναι οι σοβαρές διατάξεις που καθιστούν αυτόν τον έλεγχο αξιόπιστο; ούτε μία. Η νομοθεσία προβλέπει κουτσά στραβά αλλά το προβλέπει ότι όταν συλληφθεί το πρατήριο να καταδολιεύει το σύστημα εισροών εκροών του αφαιρείται η άδεια και ερωτούμε γιατί δεν αφαιρέθηκε η άδεια από τα πρατήρια που συνελήφθησαν να νοθεύουν; διότι για να πέσει καύσιμο σε δεξαμενή πρατήριου χωρίς τα ανάλογα παραστατικά οπωσδήποτε καταδολιεύεται το σύστημα, εκτός εάν θέλουν να μας πείσουν ότι τα νοθευμένα καύσιμα και αυτά που προέρχονται από παράνομη διακίνηση έχουν και παραστατικά; Απλά οι ελεγκτικές αρχές ως ανεκπαίδευτες ΑΣΤΟΧΗΣΑΝ.
Τέλος το σύστημα εισροών εκροών έχει τοποθετηθεί στα πρατήρια και όλοι διαμαρτύρονται γιατί δεν ελέγχεται αλλά δεν διαμαρτύρονται γιατί δεν το έχουν βάλει τα υπόλοιπα στάδια διακίνησης καυσίμων, ρωτάμε λοιπόν γιατί δεν επιβάλλεται η τοποθέτηση του συστήματος και σε διυλιστήρια, εταιρίες, ελεύθερες εγκαταστάσεις, βυτιοφόρα κ.λ.π; Επιτέλους πρέπει να πούμε αλήθειες. Η άποψη μας είναι ότι διαχρονικά δεν υπάρχει το θέλω και έτσι ο αποπροσανατολισμός καλά κρατεί.
Από το Γραφείο Τύπου