Το αφεντικό της Tesla έδωσε συνέντευξη στο περιθώριο του συνεδρίου Future of the Car των Financial Times, και ανάμεσα στις ερωτήσεις που κλήθηκε να απαντήσει ήταν και για αν πιστεύει πως το υδρογόνο διαδραματίζει κάποιο ρόλο στην επιτάχυνση της μετάβασης από τα ορυκτά καύσιμα.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου είπε:
Όχι. Όσες φορές και αν το πω, με έχουν ρωτήσει για το υδρογόνο τουλάχιστον 100 με 200 φορές. Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι αν θέλετε ένα μέσο αποθήκευσης ενέργειας, το υδρογόνο είναι μια κακή επιλογή.
Το υδρογόνο δεν προκύπτει φυσικά στη Γη, αλλά πρέπει να το αποσπάσεις από το νερό με ηλεκτρόλυση ή να σπάσεις υδρογονάνθρακες. Όταν σπας υδρογονάνθρακες, πραγματικά δεν λύνεις το πρόβλημα των ορυκτών καυσίμων και η απόδοση της ηλεκτρόλυσης είναι χαμηλή. Έτσι, ξοδεύεις πραγματικά πολλή ενέργεια για να χωρίσεις το υδρογόνο και το οξυγόνο.
Και αν πρέπει να υγροποιήσεις το υδρογόνο, ω Θεέ μου! Η ποσότητα ενέργειας που απαιτείται για την παραγωγή του υδρογόνου και την μετατροπή του σε υγρή μορφή είναι τρομακτική. Είναι ό,τι πιο χαζό μπορώ να φανταστώ για αποθήκευση ενέργειας.
Χρειάζονται γιγάντιες δεξαμενές για να αποθηκευτεί το υδρογόνο σε υγρή μορφή και ακόμα μεγαλύτερες δεξαμενές για να αποθηκευτεί σε αέρια μορφή.
Στην ίδια συνέντευξη, ο Musk δήλωσε πως η μόνη εταιρία που κάνει “σωστή δουλειά” στα ηλεκτρικά -μετά την Tesla- είναι η VW.
Για πολλοστή φορά ο Elon Musk εξέφρασε την αντίθεσή του για τον ρόλο του υδρογόνου σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον, με τον Musk να λέει μάλιστα πως το υδρογόνο είναι “ο πιο χαζός τρόπος που θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ για αποθήκευση ενέργειας”.
Το αφεντικό της Tesla έδωσε συνέντευξη στο περιθώριο του συνεδρίου Future of the Car των Financial Times, και ανάμεσα στις ερωτήσεις που κλήθηκε να απαντήσει ήταν και για αν πιστεύει πως το υδρογόνο διαδραματίζει κάποιο ρόλο στην επιτάχυνση της μετάβασης από τα ορυκτά καύσιμα.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου είπε:
Στην ίδια συνέντευξη, ο Musk δήλωσε πως η μόνη εταιρία που κάνει “σωστή δουλειά” στα ηλεκτρικά -μετά την Tesla- είναι η VW.