Χαλάνδρι: Ηλεκτρικό αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες ενώ φόρτιζε – Δείτε βίντεο
Διαφήμιση
Η πυρκαγιά ξέσπασε σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης – Δεν υπήρξαν τραυματίες
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Κυριακής (22/9) έπειτα από φωτιά που ξέσπασε σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Χαλάνδρι.
Συγκεκριμένα, η πυρκαγιά ξέσπασε σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης επί της οδού Αγίας Παρασκευής, όταν το ΙΧ φόρτιζε.
Στο σημείο, επιχείρησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, ενώ δεν υπήρξαν αναφορές για τραυματίες.
Δείτε βίντεο:
Συνεχίστε να αγοράζετε φούρνους μικροκυμάτων με ροδες,για το κλίμα ντε…
τις παπάτζες τους με τον ηλεκτρισμό για να πουλάνε συνέχεια καινούργια μη καταρρεύσει η βιομηχανία τους δεν τις τρώω μέχρι να στερέψει το πετρέλαιο , στα φρύδια μου. Στις ασφαλιστικές πεσκέσι.
Η toyota η μεγαλύτερη βιομηχανία αυτοκινήτων στο κόσμο έχει ένα συμβούλιο σοφών από 7 άτομα. Αυτοί είναι πάνω από προέδρους, διοικητικά συμβούλια κτλ. Πριν λίγα χρόνια αποφάσισαν ότι η ηλεκτροκινηση είναι λάθος κατεύθυνση και δικαιώνονται. Η Ευρώπη εγκαταλείπει την ηλεκτροκινηση, εννοείτε ότι θα παράγονται συμβατικά ΙΧ για πολλές δεκαετίες ακόμα πέρα του 2035. Η Μελονι στρέφεται εναντίον της ηλεκτροκινησης.Η VW που επένδυσε σε αυτήν καταρρέει. Οποίος επένδυσε πολλά χρήματα στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε 5 χρόνια θα βαράει το κεφάλι του. Έτσι και αλλιώς η μεταπωλητικη αξία θα είναι μικρή. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν το πολύ μια δεκαετία ζωής, είναι πανάκριβα, επικίνδυνα για φωτιά, δεν κάνουν για ταξίδια, κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στο περιβάλλον. Πράγματι καίνε λιγότερο αλλά επειδή κάποιοι το παίζουν έξυπνοι εδώ μέσα.. Ηρεμήστε παιδιά. Δίνετε 60 και 70000 για να κάνετε οικονομία στα καύσιμα του μήνα?
Έχεις μείνει πίσω, η Toyota έδιωξε το προηγούμενο CEO που ήταν κατά της ηλεκτροκίνησης.. και τώρα θα προσπαθήσει να ηλεκτρίσει όλη τη γκάμα της λίγο λίγο.. κι αν το bz4 ήταν η αρχή, έρχονται ακόμα 3-4 μοντέλα…
Καλύπτεται άπ’ την ασφάλεια; Υπάρχουν ειδικοί όροι στα ασφάλιστρα των ηλεκτρικών;
Να τα βλέπουν όσοι δεν ξέρουν και επιτρέπουν σε μερικούς ασυνείδητους, τσίπηδες ηλεκτρικούς να αμολάνε μπαλαντέζες και πολύπριζα σε πεζοδρόμια, μπαλκόνια, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα, όπου βρεθούν, να τραβούν ρεύμα απο πρίζες 6 και 10Α που ειναι για πορτατίφ αντι να πάνε σε προβλεπόμενους χώρους φόρτισης ή σε σωστά εγκατεστημένους οικιακούς φορτιστές μπας και πληρώσουν ένα τάληρο. Και το θεωρούν και δικαίωμα τους. Κάτι σαν με τον παρά μου … την κυρά μου.
Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα πανε προς καταργηση με τα τοσα προβλήματα και την δραματικη πτωση πωλησεων και εδω ακομα σχολιαζουν υπερ τους, τι να πει κανείς……
Βγει το επόμενο μοντέλο με μεγαλύτερη αυτονομία να δούμε την μεταπωλητική αξία του επίσης η τιμή των μπαταριών σε περίπτωση αλλαγής και φυσικά η απόρριψη των μπαταριών σε τι κόστος θα είναι
Να τα βλέπουν όσοι δεν ξέρουν και επιτρέπουν σε μερικούς ασυνείδητους, τσίπηδες ηλεκτρικούς να αμολάνε μπαλαντέζες και πολύπριζα σε πεζοδρόμια, μπαλκόνια, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα, όπου βρεθούν, να τραβούν ρεύμα απο πρίζες 6 και 10Α που ειναι για πορτατίφ αντι να πάνε σε προβλεπόμενους χώρους φόρτισης ή σε σωστά εγκατεστημένους οικιακούς φορτιστές μπας και πληρώσουν ένα τάληρο. Και το θεωρούν και δικαίωμα τους. Κάτι σαν με τον παρά μου … την κυρά μου.
γλέντι που θα γίνει με τα ηλεκτρικα αυτοκίνητα στον Λίβανο ! Όλοι οι χεσμπολάχ θα γίνουν πύραυλοι ! Ραντεβού στο φεγγάρι !!!
Τα ηλεκτρικά είναι μόνον για προβλήματα , για άσχετους , κουτούς και επιδειξιομανείς . _
Εχω ηλεκτρικο εδω και χρονια και μου κοστιζει 2,5 ευρω τα διακοσια χιλιομετρα. Σερβις 150 ευρω το χρονο (στη ουσια πλυσιμο μεσα εξω), και ησυχια στο δρομο. Εσυ συνεχισε με τα πετρελαια και τις βενζινες.
Ασε ρε βλακερ την παραμυθα. Πες οτι μπορεις να πας μεχρι την ραφηνα και ασε της μπαρουφες. Πετρελαιο και βενζίνη θα λες και θα κλαις γιδοβοσκε.