Δήλωση «φωτιά» από το αφεντικό της Toyota για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το αφεντικό της Toyota, Ακίο Τογιόντα, έκανε δήλωση που θα συζητηθεί, σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, η αυτοκινητοβιομηχανία σε όλο τον κόσμο στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες έχουν κάνει, ήδη, το πλάνο τους για τα επόμενα χρόνια, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Επίσης, υπάρχουν αρκετές χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, που έχουν σκοπό να απαγορεύσουν την κυκλοφορία οχημάτων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου μέχρι το 2035 ή πιο μετά και να πορευτούν αποκλειστικά με τα υβριδικά και με τα ηλεκτρικά.
Ένα τέτοιο μοντέλο φαίνεται πως αποφάσισε να ακολουθήσει και η Ιαπωνία, σύμφωνα με τις φήμες, όμως ο Ακίο Τογιόντα έχει διαφορετική άποψη. Το αφεντικό της Toyota τόνισε, σε συνέντευξη Τύπου πως η έλευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχει καταστροφικές συνέπειες επειδή εκπέμπεται περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα, με την κατασκευή των ηλεκτροκίνητων.
«Όσο περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάζουμε, τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα εκπέμπεται. Όταν οι πολιτικοί λένε ¨ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη¨, το καταλαβαίνουν αυτό;», ήταν μεταξύ άλλων τα λόγια του Τογιόντα.
Αν μη τι άλλο, δήλωση, η οποία θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης σε όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ιαπωνίας.
Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής η Toyota έχει αφιερώσει τον περισσότερο χρόνο της στα υβριδικά αυτοκίνητα, ώστε να μην έχει ούτε ένα πλήρως ηλεκτρικό στην αγορά.
Ωστόσο, το πλάνο της είναι να επενδύσει 13 δις δολάρια στον εξηλεκτρισμό της γκάμας για τα επόμενα δέκα χρόνια, με στόχο τα 4,5 εκατομμύρια πωλήσεων υβριδικών και 1 εκ. πωλήσεων ηλεκτροκίνητων έως το 2030. Άλλωστε, η ιαπωνική φίρμα έχει παρουσιάσει και τη νέα πλατφόρμα, σε συνεργασία με τη Lexus, για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την e-TNGA.
Τέλος, μία άλλη εναλλακτική της ηλεκτροκίνησης είναι τα FCV (Fuel Cell Vehicle), τα οποία θα κινούνται με υδρογόνο, με την Toyota να έχει ξεκινήσει την παραγωγή του Mirai, αν και μία τέτοια περίπτωση απαιτεί ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις.
https://insideevs.com/news/461200/akio-toyoda-not-happy-ev-revolution/
autonomous.gr